Scomma wrote:Ech... KFX700...
Papasakosiu visa litanija, kai supratau kad noriu keturacio atejo laikas ilgai sukti galva koki chia isigijus, zinoma norejau sport.
Pradejau galvoti ko man reikia, ar man reikia greicio, ar pravazumo, ar lengvucio keturacio...
Taigi girdejau kaip visi sako o KFX700 automatas kietas daiktas, Raptoriu irgi kietas... Visiems buvo labai aktualus ku didesnis ccm skaicius... Taigi pries pirkdamas norejau ishbandyti visus, mano sarase dalyvavo:
KFX700
Raptor 660 ir 700
KFX 400
TRX 450r
Suzuki LT
Na pasivazinejas su kava ir rapiu supratau kad jie tikrai ne man. Kava man patiko kad automatas, geras sukimo momentas, bet svoris, manevringumas tikrai nestebino, beje trasoje su juo net smagiai nepasokinesi, jei neesi aukshtos kvalifikacijos vazhiuotojas . Kava tai yra kazhkas tarp Utility ir Sport, tai ishkyla klasuimas kam man tada toki pirkti? Taigi ishbandes visus
Nusprendzhiau kad imu TRX450r, jis buvo tikrai paprastas palyginus su kava, nei reverso, nei automato. Bet jis buvo linksmas, manevringas, o kas svarbiausia lengvas.
Gal kazhkiek pades:)
Beje del kuro, argi perkant keturrati yra labai svarbus aspektas kuro sanaudos?
Chia kai ir pramogos joms nereikia skaichiuoti.
Skaičiuoti reikia prieš perkant
Nusipirkus postringavimai bereikšmiai. Be to, kuro sąnaudos tai tik maža dalelė "viso malonumo". ATV nėra pigus malonumas, tai reikia įvertinti.